Опубликован 2022-12-29

ИЖОБИЙ ОДАТЛАР ОРҚАЛИ ЎҚУВЧИ ШАХСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ АҲАМИЯТИ

Аннотация


Ушбу мақолада шахс шаклланишининг ўзига хос хусусиятлари ва  ўқувчи шахсини таркиб топтиришда ижобий одатларнинг ўрни ҳақидаги маълумотлар баён қилинган. Шу ижобий одатларни шакллантириш  йўлида  учрайдиган  камчиликлар ва уларни қандай бартараф этиш йўллари баён этилган.

Как цитировать


Toshpo’latova, N., & Oysha, U. (2022). ИЖОБИЙ ОДАТЛАР ОРҚАЛИ ЎҚУВЧИ ШАХСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ АҲАМИЯТИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://presedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7446

Библиографические ссылки


Немов Р. Практическая психология. М., Владос, 1998

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога. М. Владос, 1999.

Симонов П.В., Ершов П.Н. Темперамент, характер, личност. М., Наука, 1984.

Сиуни А.С. Практические занятияпо психологии. М., Просвехение, 1990

Абдурасулов, Р., & Ташпўлатова, Н. (2019). Философские и психологические особенности занятий восточными единоборствами в процессе формирования личности. Человеческий фактор: Социальный психолог, (1), 7-11.

Тошпўлатова, Н. (2021). ЧЕТ ТИЛИ ФАНЛАРИНИ ЎҚИТИШДА ЎҚУВЧИНИНГ ИНДИВИДУАЛ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЙАТЛАРИНИ ҲИСОБГА ОЛИШ УСУЛЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2).

Тошпўлатова, Н. (2021). ТАЪЛИМ МУАССАСАСИ РАҲБАРИНИНГ МУЛОҚОТИ ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ТАЪМИНЛАШ ОМИЛИ СИФАТИДА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (3).

Тошпўлатова, Н. (2022). ЎСМИРЛИК ДАВРИНИНГ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИНИ ҲИСОБГА ОЛГАН ҲОЛДА ЁНДОШУВНИНГ АҲАМИЯТИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(3).

Тошпўлатова, Н. (2022). ЎСМИРЛАРДА САЛБИЙ ХУЛҚ АТВОРЛАРНИНГ ЮЗАГА КЕЛИШ САБАБЛАРИ ВА УНИ ОЛДИНИ ОЛИШ ИМКОНИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(3).

Тошпўлатова, Н. (2022). ОИЛАДА МАъНАВИЙ ТАРБИЯНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ОТА-ОНАЛАРНИНГ ВАЗИФАЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(5).

Тошпўлатова, Нодира Худжамурадовна (2022). ЎҚУВЧИЛАР ТАФАККУР ХУСУСИЯТЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРНИНГ ЎРНИ. Ориентал ренаиссанcе: Инновативе, эдуcатионал, натурал анд соcиал сcиенcес, 2 (2), 701-706.

Тошпўлатова, Н. (2021). ЁШ АВЛОДНИ ТАРБИЯЛАШДА–ЎҚУВЧИЛАР РУҲИЙАТИНИ ҲИСОБГА ОЛИШ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (1).

Тайиров, М. (2022). ЗАҲИРИДДИН МУҲАММАД БОБУРНИНГ “БОБУБРНОМА” АСАРИДАГИ ИЛМИЙ ВА БУНЁДКОРЛИК ҚАРАШЛАРИ ВА УНИНГ ЎЗИГА ХОС ЖИҲАТЛАРИ ОРҚАЛИ ЁШЛАРДА ВАТАНПАРВАРЛИК, ҒУРУР, ИФТИХОР ТУЙҒУЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(7). извлечено от

Авторы


Nodira Toshpo'latova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Urdusheva Oysha

Ключевые слова:

одатлар, малака, кўникма, эстетик одатлар, , юзакилик ва тартибсизлик, саранжом-саришта, ўз-ўзини тарбиялаш
Powered by I-Edu Group