Аннотация
Maqolada uzoq asrlar davomida insoniyatning eng zehni o‘tkir ilm peshvolari intellektning aynan nima ekanligi haqidagi muttasil ilmiy-falsafiy munozaralari, uzundan-uzoq va hajman ulkan murakkab matematik hisoblash amallarini olimning qimmatli vaqtini band etmasdan, biror mashinaga topshirish mumkinligi va bu orqali olimning diqqat-salohiyatini ilm-fanning boshqa, yanada dolzarb masalalariga yo‘nalitirshga, sun'iy mulohaza yuritadigan, to‘g‘ridan-to’g’ri avtomatik tahlil qiladigan mashinalar, balki tahlilni bizdan ko‘ra tezkorroq bajara oladigan, ularning xato qilish koeffitsiyenti pasayishi haqida so’z yuritilgan
Как цитировать
Библиографические ссылки
Шарипов, Ш. С. (2017). Рersonality model of modern taecher. Eastern european Scientific Journal–Germany, 93-96.
Шарипова, Ш. С. (2018). Инновационные технологии в современном учебном процессе. Молодой ученый, (9), 185-188.
Шарипов, Ш. С. (2000). Педагогические условиях формирования изобразительского творчества студентов (на примере факультетов Труда и профессионального образования).
ШАРИПОВ, Ш. С., & АБДУРАИМОВ, Ш. С. (2018). МЕЖОТРАСЛЕВАЯ ИНТЕГРАЦИЯ КАК ФОРМА ОБЕСПЕЧЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГООБРАЗОВАНИЯ. In Высшее и среднее профессиональное образование России в начале 21-го века: состояние, проблемы, перспективы развития (pp. 58-65).
Шарипов, Ш. С. (2017). СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ВУЗОВСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ КАК ВАЖНЫЙ ДВИГАТЕЛЬ РАЗВИТИЯ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН. In Сборники конференций НИЦ Социосфера (No. 32, pp. 44-46). Vedecko vydavatelske centrum Sociosfera-CZ sro.
Шарипов, Ш. С. (2012). Теория и практика обеспечения приемственности профессионалного творчества учашихся: Дисс.... док. пед. наук.
Шарипов, Ш. С., & Абдураимов, Ш. С. (2016). ИНТЕГРАТИВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ В ОБЕСПЕЧЕНИИ КАЧЕСТВА ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. In КАЧЕСТВО ВЫСШЕГО И ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ПОСТИНДУСТРИАЛЬНУЮ ЭПОХУ: СУЩНОСТЬ, ОБЕСПЕЧЕНИЕ, ПРОБЛЕМЫ (pp. 81-86).
Толипов, У. К., Баракаев, М., & Шарипов, Ш. С. (2001). Касбий педагогика.
Тоғаев, Х., Худойбердиев, П., & Ортиқова, О. Ш. (2019). ТАЪЛИМДА ИЖОДИЙ ТАФАККУР ҲАРАКАТИ ПСИХОЛОГИК МОДЕЛИ. Научное знание современности, (3), 31-35.
Ортиқова, О. Ш., Шодиева, Ш. Ҳ., & Каримова, Л. Р. (2020). ЯНГИ ТЕХНИК МАСАЛАЛАР ЕЧИМИНИ ТОПИШНИНГ НОТИЗИМИЙ УСУЛИ. Научное знание современности, (10), 22-25.
Умаров, Р. Т., Ортиқова, О. Ш., & Умарова, Н. Р. (2020). ЁШЛАРДА СУВ РЕСУРСЛАРИДАН ОҚИЛОНА ФОЙДАЛАНИШ ТУШУНЧАЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ. Научное знание современности, (6), 49-52.
Убайдуллаев, С., Оришев, Ж. Б., & Ортиқова, О. Ш. (2019). УЗЛУКСИЗ ТАЪЛИМДА" ДАРСЛАРДА ЭКОЛОГИК ТАНАФФУС" ПЕДАГОГИК ТЕХНОЛОГИЯСИГА АСОСЛАНГАН ЭЛЕКТРОН ҚЎЛЛАНМАЛАРНИ ЖОРИЙ ЭТИШ. Интернаука, (20-3), 62-63.
Тагаев, Х., Алкаров, К. Х., Артикова, О. Ш., & Мамаджанова, К. А. (2016). Патент-как ядро и стратегический шаг вперед к новым высотам технической и инженерной мысли. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1773-1776).
Ortiqova, O. (2021). AYOLLAR KIYIMLARINI YARATILISH TARIXIDAN. Физико-технологического образование, (5).
Ortiqova, O. (2021). AMALIY MASHG'ULOTLARNI ZAMON TALABI ASOSIDA TASHKIL QILISH. Физико-технологического образование, 4(4).
Nazirova, N., & Ortiqova, O. (2021). QUROQCHILIK SAN’ATINING RIVOJLANISHI. Физико-технологического образование, (Orishev, J. (2021). Project for training professional skills for future teachers of technological education. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(2), 139-150.
Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.
Abdurahmonova, M., & Orishev, J. (2021). Ўқувчиларни касбий фаолиятга йўналтиришнинг педагогик шарт-шароитлари. Физико-технологического образование, 4(4).
Orishev, J. (2021). Технология дарсларида лойиҳали таълимдан фойдаланишнинг аҳамияти. Физико-технологического образование, (3).
Orisheva, Z., & Orishev, J. (2021). Servis xizmati fanini o’qitishda keys-stadi metodidan foydalanish. Физико-технологического образование, (5).
Orishev, J. (2021). “Metrologik o’lchovlar” mavzusini o’qitishda nostandart testlardan foydalanish. Физико-технологического образование, (2).
To'lqinova, L., & Orishev, J. (2021). Robototexnika-jamiyat taraqqiyoti asosi sifatida. Физико-технологического образование, 4(4).
Orishev, J. (2020). Глобаллашув даврида педагоглик масъулияти. Научно-просветительский журнал" Наставник, 1(1).
Оришев, Ж. Б. (2019). Олий таълим муассасаларида инновацион таълим технологияларидан фойдаланишнинг имкониятлари. Интернаука, (43-2), 70-72.
.
Ismoilov, T. (2021). TEXNOLOGIYA FANI O’QITUVCHISINING SINFDAN VA MAKTABDAN TASHQARI ISHLARNI TASHKIL QILISHDAGI KASBIY KOMPETENTLIGI. Физико-технологического образование, (3).
Ismoilov, T. (2021). SINF JAMOASINI TASHKIL ETISH VA TARBIYALASH METODLARI. Физико-технологического образование, (3).
Ismoilov, T., & Burxonov, R. (2021). ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ПОТЕНЦИАЛИ ВА УНИ ОШИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).
Ismoilov, T. (2020). TEXNOLOGIK TALIMDA TALABALAR TEXNIK IJODKORLIK QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYASI. Физико-технологического образование, (1).
Ismoilov, T. (2020). TALABALAR ILMIY-TEXNIKAVIY IJODKORLIGINING UMUMPEDAGOGIK TAMOYILLARI. Физико-технологического образование, (1).
Ismoilov, T. (2020). BO ‘LAJAK TEXNOLOGIYA FANI O ‘QITUVCHILARINI O ‘QUVCHILAR TEXNIK IJODKORLIGI FAOLIYATIGA TAYYORLASH SAMARADORLIGINI OSHIRISH. Физико-технологического образование, (1).
Ismoilov, T. (2021). OLIY TA’LIMDA PEDAGOGIK TA’LIM TEXNOLOGIYALARINI TAKOMILLASHTIRISH. Физико-технологического образование, 4(4).
Ismoilov, T. (2021). TEXNOLOGIYA FANI O’QITUVCHISINING SINFDAN VA MAKTABDAN TASHQARI ISHLARNI TASHKIL QILISHDAGI KASBIY KOMPETENTLIGI. Физико-технологического образование, (3).
Ismoilov, T. (2021). SINF JAMOASINI TASHKIL ETISH VA TARBIYALASH METODLARI. Физико-технологического образование, (3).
Ismoilov, T., & Burxonov, R. (2021). ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ПОТЕНЦИАЛИ ВА УНИ ОШИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).
Ismoilov, T. (2020). TEXNOLOGIK TALIMDA TALABALAR TEXNIK IJODKORLIK QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISH TEXNOLOGIYASI. Физико-технологического образование, (1).
Ismoilov, T. (2020). TALABALAR ILMIY-TEXNIKAVIY IJODKORLIGINING UMUMPEDAGOGIK TAMOYILLARI. Физико-технологического образование, (1).
Ismoilov, T. (2020). BO ‘LAJAK TEXNOLOGIYA FANI O ‘QITUVCHILARINI O ‘QUVCHILAR TEXNIK IJODKORLIGI FAOLIYATIGA TAYYORLASH SAMARADORLIGINI OSHIRISH. Физико-технологического образование, (1).
Burxonov, R., Yusupov, S., & Jamilova, T. (2021). O ‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO ‘LLASH TIZIMING PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI. Физико-технологического образование, (5).
Ismoilov, T., & Burxonov, R. (2021). ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ПОТЕНЦИАЛИ ВА УНИ ОШИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).
Yo'ldoshev, M., Burxanov, R., & Muxiddinov, D. (2021). ARDUINO PLATASI YORDAMIDA SVITADIODNI BOSHQARISHNI TALABALARGA O’RGATISH USULI. Физико-технологического образование, (5).
Burxonov, R. (2020). ТЕХНОЛОГИЯ ДАРСЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРГА УМУММЕҲНАТ АСОСИДА МАЪНАВИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).
Orisheva, Z. (2020). Zardo’zlikka oid mavzularni o’quvchilarga o’rgatishning didaktik imkoniyatlari. Физико-технологического образование, (1).
Mamajonova, K. (2021). ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ЗАМОНАВИЙ ШАХСНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ЕТАКЧИ МЕХАНИЗМИ СИФАТИДА. Физико-технологического образование, (5).
Mamajonova, K. (2020). ЎҚУВЧИЛАРНИ КАСБИЙ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).
Mamajonova, K., & Abdullayev, B. (2021). ЎҚУВЧИ-ЁШЛАРНИ КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎНАЛТИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).
Авторы
Gulmira Erjigitova
Jizzakh State Pedagogical Institute
Tўйчи Ismoilov
Jizzakh State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
intellekt, anglash, intellektual salohiyat, kreativ, algoritm, inson, qo‘l, mashinaВыпуск
Раздел: Articles