Аннотация
Bolani jismonan, ma’nan, ruhan yetuk inson qilib tarbiyalashda oila va maktabgacha ta’lim tashkilotining hamkorligi muhim ahamiyati kasb etadi. Shuning uchun xar bir oiladagi pedagogik madaniyatni takomillashtirish zarur. Ushbu maqolada alohida yordamga muhtoj bolalarning ta’lim tarbiyasida oila va bogʻchalarning roli va vazifalari haqida mulohaza yuritilgan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Tosheva Nurzoda Toshtemirona, Maktabgacha ta’lim-tarbiyani tashkil etish. [Matn]: darslik / N.T. Tosheva / - Buxoro : “BUXORO DETERMINANTI”MCHJning Kamolot nashriyoti, 2022. -396 b.
Asqarova Dilorom Qurbonovna. Bolalalarni maktab ta’limiga tayyorlash metodikasi. Maktabgacha ta’lim yoʻnalishi talabalari uchun oʻquv qoʻllanma. Toshkent 2020. 139 b.
Esonova M.A. Maktabgacha pedagogika/ OTMning bakalavriyat yoʻnalishi talabalari uchun qoʻllanma. – Toshkent: “nashriyot”, 2022/. 296 b.
S.O.Safarova, Muminova M.X (2023). Alohida yordamga muhtoj bolalarni maktabgacha ta’lim muassasisiga tayyorlashning tizimli yondashuvi.
Shomaxmudova R.Sh. Maxsus va inklyuziv taʼlim. – T.: “Chashma print”, 2011.
R.Sh.Shomaxmudova “Maxsus va inklyuziv taʼlim” uslubiy qoʻllanma. Toshkent 2011-y.
Авторы
Dildora Moʻminova
UrDU